2018 - 2019

Början på 2018 så avslöjade jag och Teddy att vi väntade barn. Vårat barn skulle komma början på Augusti.. den resan var lång, jobbig och tråkig! Men jag hade världens bästa stöd av Teddy. 
Även om hormoner och bråk kunde ställa till mellan oss. Så kom vi varandra närmare ❤️

Gloria kom tillslut och det blev plötsligt annorlunda i våra liv, man trodde att allt skulle bli lätt med ett barn. Jag var själv genom dom hela första månaderna. Det var alltså bara jag och Gloria som höll ihop.. Teddy blev utanför eftersom inte han hade maten. Även om han kunde ge flaska med min mjölk till henne så ville han helt enkelt att gloria skulle ha min närhet och att han får ge sin närhet senare. Jag hade FaceTime hela tiden med mamma, saknaden med att ha sin mamma som stöd när Teddy jobbade om kvällarna. 
Men sen kom mamma och pappa ner till oss efter någon månad. Jag blev glad igen och några dagar senare följde jag och lilla G till Katrineholm för att hälsa på familjen och släkten. 

Men med tiden så började jag sakta komma in i mamma rollen.. och allt började bli lätt igen även om det var kämpigt med ensamheten. Även om Teddy fanns där så för mig och själv klart G så var det fortfarande svårt för honom veta hennes signaler första månaderna. 
Mina närmaste vänner försökte hänga med oss så gott dom kunde och hade tid då Teddy var på jobbet om kvällarna.

Månaderna börja flyga förbi igen och plötsligt började längtan efter min bror med familj komma. Dom hade bestämt sig att komma till Sverige en stund och jag hade hjälpt dom hitta en lägenhet.
Ända sen min bror och familjen kom till Sverige har vi både hängt varje dag samt firat vår första jul tillsammans med mamma och pappa.  

Jag känner mig trygg igen med att veta att jag har min store bror är här med familj.


Detta 2018 var det bästa året för mig 

❤️ Gloria 
💍 Förlovning med T
🌸 Min bror med familj kom till Sverige

Nu kan mitt 2019 fortsätta såhär bra ❤️  med min lilla familj, min bror med familj och vänner.

Dock riktigt tråkigt är väl att jag blir 30 år. Men vad gör det? Ju äldre man blir desto klokare blir man🤪 eller?

Puss

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)